Login

AutoMaster v. 8.0

CRM

Оновлений призначений для користувача інтерфейс

Нова версія AutoMaster 8.0 побудована на оновленому і сучасному інтерфейсі користувача, що робить її швидкою і простою у використанні.

CRM


CRM


Отримайте виконану роботу за допомогою нашого робочого столу продавця (Salesman Desktop).

Управляйте і виконуйте повсякденні завдання значно легше, ніж раніше - щоденні відкриті завдання можна легко розглядати і мати до них доступ - Вся інформація у Вас під рукою з новою потужною пошуковою системою.

CRM

Особливості та переваги

  • Легко вчитися: простий і інтуїтивно зрозумілий інтерфейс користувача
  • Швидкий доступ до ключових функцій (створити пропозицію, потенційні клієнти, оцінка втрачених продажів, тест-драйви ...)
  • Надіслати пропозицію по електронній пошті безпосередньо з робочого столу продавця
  • Клієнти можуть відправляти відповіді безпосередньо до вхідних документів у CRM
  • Створення угоди швидкого замовлення на єдиному екрану
  • Економте час за допомогою безкоштовної пошукової системи

Advanced Lead management* (розширене управління потенційними клієнтами)

Внесіть всі нові можливості продажів до AutoMaster. Залучайте потенційних клієнтів систематично: імпортуйте дані з усіх джерел, перевірте інформацію на предмет задвоєння. Приєднайте до існуючих клієнтів, призначте клієнтів продавцю. Вимірюйте та поліпшуйте процес залучення потенційних клієнтів з використанням візуальних звітів.

Особливості та переваги

  • Імпорт інформації про потенційних клієнтів з різних джерел (веб-портали, електронні листи, фінансові компанії і т.д.)
  • Вхідний ящик для управління, призначення та подальшої активності з потенційними клієнтами
  • Уникайте дублювання клієнтів з системою визначення дублювання інформації
  • Потужні візуальні звіти для вимірювання та відслідковування процесу роботи з потенційними клієнтами
  • Інтеграція звітів зі службою керування перекладом Sharepoint

* Розширене управління потенційними клієнтами надається за умови придбання окремих

CRM

Майстерня і сервіс

360 Службових помічників

Знай свого клієнта в точці продажу. Асистент пропонує простий спосіб перегляду, наприклад, профілю клієнта, сервісної книжки, гарантійного зобов’язання, післяпродажного маркетингового сервісу, технічних заходів, перевірці справності автомобіля - все на єдиному екрані.

Особливості та переваги

  • Забезпечує високу якість обслуговування клієнтів на єдиному екрані
  • Якщо Ви знаєте більше, то продаєте більше! Поточна діяльність клієнтів, заходи і профіль клієнта дають Вам чітке уявлення про нові можливості продажів
  • Потрібно знати подробиці? Просто перейдіть в кожен розділ, щоб дізнатися більше про клієнта або транспортний засіб
  • 360 поглядів: Показують активність продажу автомобілів в Вашій точці продажів


Korjaamo

Управління контактами, або Контакт Менеджмент (Contact Management)

Нові можливості управління контактами у майстерні допоможуть Вам зберегти контактну інформацію клієнта в актуальному стані.

На сьогоднішній день контактна інформація відкриває цілий ряд нових можливостей, що стосуються маркетингових заходів. AutoMaster CRM має інструменти для полегшення процесу, наприклад, сегментація клієнтів, цільовий маркетинг та опитування клієнтів.

Особливості та переваги

  • Підтримка контактної інформації без зайвих зусиль. Вся функціональність вбудована безпосередньо в робочому порядку на екрані.
  • Дозволяє краще проводити сегментацію, зберігаючи інформацію про власників транспортних засобів до сьогодення

Korjaamo

Electronic Vehicle Health Check (електронний контроль за справним станом автомобіля)

Перевірка справності автомобіля тепер можлива повністю без паперової роботи, використовуючи планшет або інший мобільний пристрій.

Особливості та переваги

  • Продавайте більше: Тримайте при собі всі негайні та у найближчому майбутньому можливості ремонту
  • Надавайте результати перевірки справності автомобіля  автоматично до робочого  порядку
  • Створюйте свої власні шаблони перевірки справності
  • Можливість друку форм-звітів справності автомобіля у паперовому вигляді, якщо це необхідно
  • Платформа є незалежною (може бути використана з будь-якого веб-браузера або планшета)
iPad

Загальне

Повідомлення клієнтів

Версія AutoMaster 8.0 підтримує зв'язок між дилером і клієнтом засобами електронної пошти та SMS-повідомлень, навіть краще, ніж раніше. Нові можливості повідомлення використовуються в цілому DMS AutoMaster.

Особливості та переваги

  • Економія часу на відправку повідомлень клієнту засобами електронної пошти / SMS  безпосередньо через AutoMaster.
  • Читайте відповіді клієнтів безпосередньо через AutoMaster (доступно тільки в CRM)
  • Історія повідомлень доступна для всіх в дилерській системі
  • Інтуїтивно зрозумілий інтерфейс користувача: володійте власним спеціалізованим вікном для електронної пошти / SMS повідомлень
  • Економте затрати до Вашого ІТ-бюджету: незалежний поштовий сервер, незалежний фізичний мобільний телефон, незалежний оператор

Підтримка платформ

Підтримка операційної системи

Windows Server 2008 (32-bit)
Windows Server 2008 (64-bit)
Windows Server 2008 R2 (64-bit)
Windows 7 (32-bit)
Windows 7 (64-bit)
Windows Server 2003 (32-bit)
Windows Server 2003 (64-bit)
Windows VISTA (32-bit)
Windows VISTA (64-bit)
Windows XP (32-bit)

Підтримка SQL серверів

SQL Server 2008 (32-bit)
SQL Server 2008 R2 (32 and 64-bit)
SQL Server 2008 (64-bit)
SQL Server 2005 SP2/SP3 (32-bit)
SQL Server 2005 SP2/SP3 (64-bit)

Підтримка версії MS Office

Office 2010
Office 2007
Office 2003

Підтримка версії IIS

IIS 7.5
IIS 7.0
IIS 6.0

Further Information Request