Login

AutoMaster післяпродажний сервіс

AftersalesБільш продуктивний сервіс

Тримайте Ваш сервіс у повній потужності (і прибутковим) за допомогою AutoMaster, щоб виділити техніків і робочі місця. Ви отримаєте повний контроль і видимості в реальному часі про повсякденну діяльність і довгострокову тенденцію.

Максимізуйте потужності

Розрахуйте потенціал своїх послуг із заздалегідь визначеними моделями змін і навичок. Тоді замовити нову роботу можна швидко, в той час як Ви зможете проводите більше часу з кожним клієнтом. Наші комплексні планувальники свят і відсутності на робочому місці запобігають виникненню помилок у надмірному бронюванні послуг.

Отримайте контроль над робочим часом техніка (спеціаліста)

Отримайте максимум від Вашої команди: контролюйте і управляйте всіма замовленнями на ремонт, діяльністю техніків та невикористаною потужністю.

  • Підвищуйте продуктивність сервісу в режимі реального часу за допомогою візуальних інструментів звітності. Ви зможете негайно бачити неприбулих до ремонту або затримки у ремонті: вони виділені кольорами.
  • Виділіть нові термінові і нетермінові роботи з використанням електронної системи  AutoMaster  Vehicle Health Check (VHC) (продається окремо)
  • Перевірте продуктивність праці і темпи відновлення праці за допомогою графічних звітів ключових показників ефективності (КПЕ). Несправність процесу надання робіт техніками, командою або прогалини у  розташуванні.
  • Повідомляйте клієнтів миттєво, коли їх транспортний засіб готовий через SMS
VHC

VHC

Система Vehicle Health Check (VHC) є службовим інструментом для звітності, яка працює з модулем післяпродажного сервісу AutoMaster для підвищення доходів відділу обслуговування. Коли служба радників терміново виявляє розбіжності чи консультанти рекомендують проведення необхідних робіт, в ході перевірок, вони записують кожен пункт на мобільному пристрої. Далі інформація додається до DMS для подальшої роботи із замовником.

VHC це:

  • Проста у використанні система. Служба радників відзначає необхідні ремонтні роботи використовуючи планшет або інший мобільний пристрій
  • Ефективна система. VHC інтегрована з AutoMaster, тому необхідний ремонт буде автоматично додаватися до замовлень на виконання робіт або готових до виконання робіт
  • Потужна система. Підвищує рівень доходів післяпродажного обслуговування шляхом виявлення і завершення термінових ремонтних робіт у той час, коли автомобіль ще знаходиться в магазині.
  • Надійна система. Постійні клієнти спокійні, коли знають, що керують справним автомобілем

Електронний сервіс

Сервіс онлайн-замовлень

Клієнти, які використовують он-лайн бронювання власних рейсів і відвідувань ресторану зрадіють, що мають змогу  замовити послугу для службового автомобіля таким же чином. Он-лайн замовлення на обслуговування дозволяє їм це зробити з AutoMaster.

Система он-лайн замовлень програмується безпосередньо на дилерському сайт і дозволяє клієнтам завершити весь процес на одному екрані.

Основні переваги продукту:

  • Швидка і проста установка
  • 24-годинний доступ в реальному часі для клієнтів, з наданням переліку найближчих дат для надання сервісу
  • Менеджери сервісу отримувати автоматичні нагадування про бронювання послуг; клієнти отримують нагадування по електронній пошті, за допомогою SMS-повідомлень або по телефону
  • Пакет рекламних акцій та оголошень на сторінці принесе Вам додаткові доходи
  • Розташування мульти-мережі майстерень в регіоні можуть бути включені для зручності клієнта
  • Інтеграція повідомлень і модулів Call Center  до AutoMaster *

*Повідомлення і Call Center вимагають придбання окремої ліцензії

Courtesy Car Менеджмент

Дана система управління полегшує процес контролю наявності автомобілів, що надаються клієнтам у сервісній станції на час ремонту його власного автомобіля. Замовлення таких автомобілів в той же момент, коли Ви замовляєте час ремонту, доступне до вибору з кожного транспортного засобу. Всі функції щодо обслуговування включені таким чином, що Ви можете використовувати Courtesy Car Менеджмент на максимальній потужності для найбільшого впливу у програмі лояльності клієнтів.

Tyre Hotel для зберігання шин

Клієнти не люблять перевозити сезонні шини або шукати місце для них у їх гаражі. Зберігайте їх за допомогою послуги AutoMaster Tyre Hotel, і таким чином Ви змусите клієнтів повертатися до Вашого сервісного центру. Система Tyre Hotel використовує вже існуючу інформацію про клієнтів, щоб укласти договір, створити записи, надрукувати етикетки і навіть пропонує зберігання шин для покупців нових автомобілів під час первинного продажу. *

Further Information Request